مسئول کارگزینی
شرح وظایف
  • توزیع فرمهای ارزشیابی کارکنان بین واحدهای ذیربط و بررسی فرم‌های ارزشیابی
  • پرسنل و جمع بندی واولویت بندی امتیازات وارسال به معاونت توسعه جهت تایید نهایی
  • صدور احکام تغییرحقوق و مزایای پرسنل
  • بررسی پرونده پرسنل پیمانی درخصوص شروع و پایان قرارداد نامبردگان
  • توزیع فرمهای تمدید قرارداد استخدام پیمانی بین پرسنلی که قرار دادشان به پایان رسیده جهت تکمیل و ارسال مدارک مورد نیاز جهت کسب امتیاز لازم
  • صدور احکام تمدید قرارداد پرسنل مربوطه
  • ابلاغ آراءصادره از سوی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وتهیه پیش نویس نامه های مربوطه اجرا آرای قطعی صادر شده ازسوی هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان
  • ارسال بخشنامه های عمومی به مراکز زیرمجموعه جهت اطلاع پرسنل
  • صدور ابلاغ تعیین محل خدمت پرسنل بر اساس پیشنهاد مسئولین مربوطه و پیگیری درخصوص شروع به کار در محل خدمت جدید
  • ثبت ابلاغ های صادره در سیستم پرسنلی
  • اخذ و بررسی نامه های اداری و درخواستهای پرسنل و تهیه پاسخ لازم طبق مقررات تهیه وارسال آمارهای پرسنلی
  • بررسی سیستم تایمکس و ارائه گزارشات لازم به مسئولین مربوطه
  • بررسی پروندههای پرسنلی جهت تعیین تاریخ بازنشستگی، پایان طرح و پایان ماموریت
  • بررسی لیستهای حقوقی وسایر پراختهای پرسنلی
  • اعلام تغییرات حقوق ماهانه به امور مالی
  • ثبت اطلاعات پرسنلی براساس ورژنهای جدید و به روزآوری آن
  • اخذ مدارک لازم پرسنل جدید جهت تشکیل پرونده و ارسال پرونده های پرسنل
  • بازنشسته به بایگانی سازمان مرکزی دانشگاه نظارت بربایگانی پرسنلی
  • تهیه خلاصه پرونده و صدور احکام پرسنلی کارکنان (افزایش سنواتی ، ضریب سالیانه و تهیه پیش نویس و پیشنهاد اعطای گروه تشویقی بر اساس اجرای خط مشی 
  • معین شده ـ صورت برداری ، طبقه بندی ، کد گذاری و بایگانی پرونده ها ـ کنترل حضور و غیاب کارکنان و ثبت و محاسبه مرخصی های روزانه و ساعتی – تکمیل فرمهای ارزشیابی
  • به و تایید رساندن نمرات ارزشیابی –صدور ماموریتها- تهیه مدارک ارتقاء گروه و تغییر عنوانها و ارائه به تشکیلات – بررسی پرونده های طرح تبیین ارتقاء شغلی کارشناسان