نام و نام خانوادگی: علی ابراهیمی


مدرک:کارشناس حسابداری


تلفن داخلی: 2848


مستقیم: 05631632848


ایمیل: @bums.ac.ir

شرح وظایف انبار:
  • -     اجرای صحیح انبار داری در مورد ورود و خروج هر نوع کالا با رعایت تشریفات اداری

    -     مراقبت در حفظ متوسط موجودی انبار به نحوی که باعث تراکم بیش از حد کالا و یا کمبود کالا در انبار نگردد.

    -     شناخت سیستم ها و روش های طبقه بندی و کدگذاری و طرح استقرار کالا و آرایش انواع موجودی ها در انبار با توجه به کیفیت آنان و رعایت دستورالعمل ها ، نحوه نگهداری آنان که در کاتالوگ ها و بروشورهای شرکت های تولید کننده کالاهای مذکور درج گردیده است

    -     تنظیم صورتجلسه از نتیجه انبار گردانی با ذکر مقادیر کسری یا آسیب دیده و یا فاسد شده و تهیه گزارش توجیهی در مورد علل آن

    -     شرکت فعال در انبار گردانی سالیانه و یا ادواری و همکاری با مسولین اعزامی ذیصلاح که به عنوان نماینده باید در جریان مراحل مختلف انبارگردانی موظفا ً شرکت داشته با شند به کارگیری مساعی لازم در جهت تکریم و حفظ حرمت ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به آنها.

     -     نظارت کلی بر تمام انبارهای معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان.

    -     تعیین کالاهایی که باید در انبارها نگهداری شود.

    -     نگهداری مدارک موجودیهای واقعی کالاها در انبار.

    -    مراقبت و صدور دستور جهت محافظت از موجودیها در برابر مخاطرات.

    -     مراقبت در رفع نواقص پرسنلی و تجهیزاتی و امکاناتی.

    -     مراقبت در ارسال گزارشات دوره ای و مستمر و سایر مکاتبات ضروری.

    -     توصیه و پیشنهاد روشهای انبارداری و اصلاحی دیگر.

    -     نظارت بر ورود و خروج لوازم و اجناس و کالاها و همچنین امضاء کلیه اسناد مربوطه

    -     نظارت بر تمامی فعالیتها و اجرای کامل مقررات مالی و انبار داری در انبارهای تحت سرپرستی و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت نظارت 

     -    هماهنگی با واحد کارپردازی، حسابداری و معاونت بهداشتی

    -     همکاری با بازرسان اعزامی حوزه معاونت پشتیبانی دانشگاه.

    -     اعلام گزارش فوری در مورد هر نوع فعالیت و سرقت احتمالی به رئیس مرکز بهداشت.

شرح وظایف اپراتور رایانه:

 -     ثبت کالاهای تحویلی و دریافتی در رایانه .

 -     اعلام موجودی به مسئولین مربوطه .

 -     صدور ر حواله انبار و قبض انبار و مرجوعی .

 

 شرح وظایف انباردار:

                  رسیدگی بر موجودی انبار و صورت برداری از کالاهای موجود در انبار در فواصل معین و با نظر مسئولان مافوق.

                  اقدام به حفظ و حراست اجناس تحویلی به انبار و جلوگیری از حیف و میل و خسارات به آنها.

                  مطلع ساختن مسئول در مورد اتمام اجناس از هر نوع به منظور تدارک و تحویل آن ها به انبار.

                  درخواست خرید کا لابرنامه ریزی و مراقبت جهت حفظ مقدار موجودی هر یک از اقلام کالاهای مورد نیاز سازمان در حد مطلوب خود.

                  همکاری و مساعدت در خرید و تامین و تهیه کالاها و کنترل و دریافت کالاهای خریداری شده.

                  نگهداری کالا در انبار به نحو صحیح و تسریع در امر تحویل با رعایت مقررات

                  مشاهده عینی کالا (بر اساس تحویل کالا نه فاکتور ارائه شده)

                  ارائه گزارشات لازم به مقامات ذیربط و سایر موارد مرتبط.

                  درخواست خرید اولیه کالاها به واحد امور مالی ،در صورت عدم موجودی

                  مراقبت و نگهداری کالاها از عواملی مانند سرقت ،صدمه،ضایعه و حادثه ،از طریق طبقه بندی ،قفسه بندی چیدن و جای دادن صحیح آنها

       معرفی واحد:

اصولا محل تجمع و ذخیره سازی اقلامی است که موجودی های درون آن برای تقاضاهای آتی مصرف می گردند.انبار مرکز بهداشت بطور کلی کالاهای مصرفی و اموالی مورد نیاز واحد های اداری و بخشهای درمانی را طبق روال و مقررات اداری از طریق ابلاغ درخواست خرید به امور مالی تامین می نماید.

 

انبار مرکز بهداشت بطور کلی کالاهای زیر را جهت واحدهای اداری و مراکز بهداشتی درمانی طبق روال و مقررات تهیه می کند.

الف) اقلام مصرفی: شامل فرمها، نوشت افزار، بخشی از تجهیزات پزشکی مصرفی، لوازم تاسیساتی، مواد شوینده و سایر لوازم مصرفی کلیه مراکز تحت پوشش است.

ب) اقلام اموالی و پلاک دار: این اقلام شامل موارد زیر است:

1- اقلام و دستگاههای پزشکی و درمانی اموالی.

2- اقلام و دستگاههای اموالی اداری.

*** مواردی که لازم است در زمان درخواست اقلام از انبار به آنها توجه گردد:

1 -    درخواست های خود را به امضای مسئولین مراکز و رئیس مرکز بهداشت برسانید.

2- درخواست های امضا شده را تحویل انبار دهید تا در صورت وجود کالاها، حواله مربوطه صادر و در غیر اینصورت پس از امضاء مسئول امور مالی درخواست خرید تایپی انبار طبق درخواست اولیه (درخواست دستی) صادر گردد.

3- در صورت وجود جنس در انبار و صدور حواله پس از به امضا رساندن حواله ها کالاهای خود را تحویل بگیرید.

4- در صورت صدور درخواست خرید، ضمن ابلاغ درخواست خرید به رئیس مرکز بهداشت توسط انبار، پیگیر خرید آن از طریق واحد کارپردازی و امور مالی باشید.

5- درخواستهای اموالی و مصرفی ( دارویی، پزشکی، نقلیه ) خودرا بدلیل ثبت و بایگانی مجزا در انبار، در درخواست های متفاوت بنویسید.

6- تاحد امکان از درخواست های متعدد و پراکنده خودداری نموده و ضمن جمع آوری و ابلاغ درخواست ها بطور کلی از حجم کاری خود و انبار بکاهید.

7- نا گفته نماند درخواست های خرید اولیه واحد های تابعه به محض ورود به انبار به امور مالی ابلاغ می شوند و دیگر آنکه اقلام خریداری شده جهت یک واحد به واحد دیگری تحویل نمی گردد.

8- بدلیل محدود بودن فضای فیزیکی انبار از درخواست خرید اقلام بیش تر از نیاز متعارف خودداری فرمایید.