رئیس اداره حسابداری

 

نام و نام خانوادگی: محمد رضا چاجی
مدرک: کارشناس ارشد حسابداری
تلفن داخلی: 5520
مستقیم: 32395520-056
فاکس:  32381102-056
ایمیل:  mohammadreza.chaji@bums.ac.ir

 

شرح فعالیت ها:

 - برنامه ریزی و سازماندهی عملیات مالی معاونت بهداشت در راستای استراتژی و اهداف تعیین شده و ایفای نقش موثر در تحقق اهداف دانشگاه
-انجام اقدامات لازم به منظور ارائه خدمات مالی مورد نیاز معاونت بهداشت و همکاری با سایر واحدها جهت انجام وظایف محول
- بکارگیری نظام های پیشرفته مدیریت مالی به منظور استفاده بهینه از منابع.
-مشارکت در تصمیم گیری تامین منابع مالی و استفاده بهینه از منابع موجود و همچنین نظارت بر وضعیت نقدینگی.
-تدوین و نظارت بر اجرای صحیح مقررات و دستورالعمل ها و روش های مصوب مالی و معاملاتی و کنترل هزینه با ضوابط بودجه ای.
-پیگیری و اخذ اعتبارات لازم.
-کنترل درآمدها و اخذ درآمدها از سازمان مرکزی.
-کنترل نظارت تراز مالی ماهیانه
-گردآوری کلیه آیین نامه، دستورالعمل‌ها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد و به روز نمودن آنها.
- همکاری با واحد کارگزینی جهت تسهیل در تنظیم گواهی انجام کار ماهانه پرسنل دانشگاه.
- اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از سیستم حقوق و دستمزد و ارائه آن به واحد اعتبارات .
- ثبت اسناد حقوق و پرداختهای پرسنلی در سیستم حسابداری تعهدی
- تسلیم لیست حقوق و لیست تغییرات حقوق ماهانه به دانشگاه، سازمان تأمین اجتماعی و حوزه مالیاتی.
- ارائه گزارش‌های پرسنلی مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق.
- به روز نمودن اطلاعات مکانیزه پرونده پرسنلی هر یک از کارکنان.
- صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد و سایر هزینه‌های مربوط به کارکنان ازجمله سنوات خدمت و ....
- صدور اسناد حسابداری ذخایر و مطالبات کارکنان در پایان سال مالی.
- همکاری با واحدهای مختلف درراستای اجرای طرح پزشک خانوادهوبرنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت.
- انجام سایر وظایف مرتبط محوله.

بخشهای مرتبط کاری:

اعتبارات پرداختهای پرسنلی اموال