معاونت بهداشتی
پیام تبریک - روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
جایگاه روابط عمومی در سازمانها به عنوان بازوی مشورتی، این فرصت را به هر مجموعه می دهد تا خدمات و وظایف خود را به درستی به اطلاع مردم برساند و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانهها برای آگاهی بخشی عمومی استفاده کند. نامگذاری 27 اردیبهشتماه به این نام، بهانهای است تا نقش و جایگاه این هنر فن را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم ودستآوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم چرا که توسعه پایدار بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی امکان پذیر نیست، در نتیجه روابط عمومی در سازمانها باید همگام با دانش روز با بهره گیری از فناوریهای نوین و تسریع در امر اطلاع رسانی، مدیران را در اخذ تصمیمهای درست و شایسته یاری نماید.
بدیهی است نگاه به روابط عمومی باید نگاهی اعتماد بخش و سازنده باشد و بستر را برای مسائل فرهنگی آماده کند. بر اساس این نگاه است که روابط عمومی می تواند از جایگاه مهمی برخوردار شود
نظر دهید