نام و نام خانوادگی: علی ابراهیمی
مدرک:کارشناس حسابداری
تلفن داخلی: 2848
مستقیم: 05631632848
ایمیل: @bums.ac.ir
-
- اجرای صحیح انبار داری در مورد ورود و خروج هر نوع کالا با رعایت تشریفات اداری
- مراقبت در حفظ متوسط موجودی انبار به نحوی که باعث تراکم بیش از حد کالا و یا کمبود کالا در انبار نگردد.
- شناخت سیستم ها و روش های طبقه بندی و کدگذاری و طرح استقرار کالا و آرایش انواع موجودی ها در انبار با توجه به کیفیت آنان و رعایت دستورالعمل ها ، نحوه نگهداری آنان که در کاتالوگ ها و بروشورهای شرکت های تولید کننده کالاهای مذکور درج گردیده است
- تنظیم صورتجلسه از نتیجه انبار گردانی با ذکر مقادیر کسری یا آسیب دیده و یا فاسد شده و تهیه گزارش توجیهی در مورد علل آن
- شرکت فعال در انبار گردانی سالیانه و یا ادواری و همکاری با مسولین اعزامی ذیصلاح که به عنوان نماینده باید در جریان مراحل مختلف انبارگردانی موظفا ً شرکت داشته با شند به کارگیری مساعی لازم در جهت تکریم و حفظ حرمت ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به آنها.
- نظارت کلی بر تمام انبارهای معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان.
- تعیین کالاهایی که باید در انبارها نگهداری شود.
- نگهداری مدارک موجودیهای واقعی کالاها در انبار.
- مراقبت و صدور دستور جهت محافظت از موجودیها در برابر مخاطرات.
- مراقبت در رفع نواقص پرسنلی و تجهیزاتی و امکاناتی.
- مراقبت در ارسال گزارشات دوره ای و مستمر و سایر مکاتبات ضروری.
- توصیه و پیشنهاد روشهای انبارداری و اصلاحی دیگر.
- نظارت بر ورود و خروج لوازم و اجناس و کالاها و همچنین امضاء کلیه اسناد مربوطه
- نظارت بر تمامی فعالیتها و اجرای کامل مقررات مالی و انبار داری در انبارهای تحت سرپرستی و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت نظارت
- هماهنگی با واحد کارپردازی، حسابداری و معاونت بهداشتی
- همکاری با بازرسان اعزامی حوزه معاونت پشتیبانی دانشگاه.
- اعلام گزارش فوری در مورد هر نوع فعالیت و سرقت احتمالی به رئیس مرکز بهداشت.
شرح وظایف اپراتور رایانه:
- ثبت کالاهای تحویلی و دریافتی در رایانه .
- اعلام موجودی به مسئولین مربوطه .
- صدور ر حواله انبار و قبض انبار و مرجوعی .
شرح وظایف انباردار:
رسیدگی بر موجودی انبار و صورت برداری از کالاهای موجود در انبار در فواصل معین و با نظر مسئولان مافوق.
اقدام به حفظ و حراست اجناس تحویلی به انبار و جلوگیری از حیف و میل و خسارات به آنها.
مطلع ساختن مسئول در مورد اتمام اجناس از هر نوع به منظور تدارک و تحویل آن ها به انبار.
درخواست خرید کا لابرنامه ریزی و مراقبت جهت حفظ مقدار موجودی هر یک از اقلام کالاهای مورد نیاز سازمان در حد مطلوب خود.
همکاری و مساعدت در خرید و تامین و تهیه کالاها و کنترل و دریافت کالاهای خریداری شده.
نگهداری کالا در انبار به نحو صحیح و تسریع در امر تحویل با رعایت مقررات
مشاهده عینی کالا (بر اساس تحویل کالا نه فاکتور ارائه شده)
ارائه گزارشات لازم به مقامات ذیربط و سایر موارد مرتبط.
درخواست خرید اولیه کالاها به واحد امور مالی ،در صورت عدم موجودی
مراقبت و نگهداری کالاها از عواملی مانند سرقت ،صدمه،ضایعه و حادثه ،از طریق طبقه بندی ،قفسه بندی چیدن و جای دادن صحیح آنها
معرفی واحد:
اصولا محل تجمع و ذخیره سازی اقلامی است که موجودی های درون آن برای تقاضاهای آتی مصرف می گردند.انبار مرکز بهداشت بطور کلی کالاهای مصرفی و اموالی مورد نیاز واحد های اداری و بخشهای درمانی را طبق روال و مقررات اداری از طریق ابلاغ درخواست خرید به امور مالی تامین می نماید. |
انبار مرکز بهداشت بطور کلی کالاهای زیر را جهت واحدهای اداری و مراکز بهداشتی درمانی طبق روال و مقررات تهیه می کند. الف) اقلام مصرفی: شامل فرمها، نوشت افزار، بخشی از تجهیزات پزشکی مصرفی، لوازم تاسیساتی، مواد شوینده و سایر لوازم مصرفی کلیه مراکز تحت پوشش است. ب) اقلام اموالی و پلاک دار: این اقلام شامل موارد زیر است: 1- اقلام و دستگاههای پزشکی و درمانی اموالی. 2- اقلام و دستگاههای اموالی اداری. *** مواردی که لازم است در زمان درخواست اقلام از انبار به آنها توجه گردد: 1 - درخواست های خود را به امضای مسئولین مراکز و رئیس مرکز بهداشت برسانید. 2- درخواست های امضا شده را تحویل انبار دهید تا در صورت وجود کالاها، حواله مربوطه صادر و در غیر اینصورت پس از امضاء مسئول امور مالی درخواست خرید تایپی انبار طبق درخواست اولیه (درخواست دستی) صادر گردد. 3- در صورت وجود جنس در انبار و صدور حواله پس از به امضا رساندن حواله ها کالاهای خود را تحویل بگیرید. 4- در صورت صدور درخواست خرید، ضمن ابلاغ درخواست خرید به رئیس مرکز بهداشت توسط انبار، پیگیر خرید آن از طریق واحد کارپردازی و امور مالی باشید. 5- درخواستهای اموالی و مصرفی ( دارویی، پزشکی، نقلیه ) خودرا بدلیل ثبت و بایگانی مجزا در انبار، در درخواست های متفاوت بنویسید. 6- تاحد امکان از درخواست های متعدد و پراکنده خودداری نموده و ضمن جمع آوری و ابلاغ درخواست ها بطور کلی از حجم کاری خود و انبار بکاهید. 7- نا گفته نماند درخواست های خرید اولیه واحد های تابعه به محض ورود به انبار به امور مالی ابلاغ می شوند و دیگر آنکه اقلام خریداری شده جهت یک واحد به واحد دیگری تحویل نمی گردد. 8- بدلیل محدود بودن فضای فیزیکی انبار از درخواست خرید اقلام بیش تر از نیاز متعارف خودداری فرمایید. |
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر موس:
تغییر فونت:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: