معرفي پرسنل
سمت: مسئول انبار
نام و نام خانوادگی: مریم انصاری فرد 

مدرک: تکنیسین دارویی 
ایمیل : m.ansarai.fard@bums.ac.ir

تلفن داخلی: 2840

مستقیم: 31632840-05632445502
فکس:  05632445672
همکاران:

سمت: اپراتور سیستم

نام و نام خانوادگی: مصطفی حمودی 
 
 
                                                                         
مدرک: کارشناس حسابداری
@bums.ac.ir

تلفن داخلی: 2841

مستقیم:31632841- 05632445502
فکس: 05632445672
         

سمت: اپراتور سیستم  

نام و نام خانوادگی: امید اکبری درمیان

مدرک:  دیپلم
ایمیل :  @bums.ac.ir

تلفن داخلی: 2849

مستقیم:31632849- 05632445502
فکس:  05632445672

 شرح وظایف مسئول انبار :


-     اجرای صحیح انبار داری در مورد ورود و خروج هر نوع کالا با رعایت تشریفات اداری

-     مراقبت در حفظ متوسط موجودی انبار به نحوی که باعث تراکم بیش از حد کالا و یا کمبود کالا در انبار نگردد.

-     شناخت سیستم ها و روش های طبقه بندی و کدگذاری و طرح استقرار کالا و آرایش انواع موجودی ها در انبار با توجه به کیفیت آنان و رعایت دستورالعمل ها ، نحوه نگهداری آنان که در کاتالوگ ها و بروشورهای شرکت های تولید کننده کالاهای مذکور درج گردیده است

-     تنظیم صورتجلسه از نتیجه انبار گردانی با ذکر مقادیر کسری یا آسیب دیده و یا فاسد شده و تهیه گزارش توجیهی در مورد علل آن

-     شرکت فعال در انبار گردانی سالیانه و یا ادواری و همکاری با مسولین اعزامی ذیصلاح که به عنوان نماینده باید در جریان مراحل مختلف انبارگردانی موظفا ً شرکت داشته با شند به کارگیری مساعی لازم در جهت تکریم و حفظ حرمت ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به آنها.

 -     نظارت کلی بر تمام انبارهای معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان.

-     تعیین کالاهایی که باید در انبارها نگهداری شود.

-     نگهداری مدارک موجودیهای واقعی کالاها در انبار.

-    مراقبت و صدور دستور جهت محافظت از موجودیها در برابر مخاطرات.

-     مراقبت در رفع نواقص پرسنلی و تجهیزاتی و امکاناتی.

-     مراقبت در ارسال گزارشات دوره ای و مستمر و سایر مکاتبات ضروری.

-     توصیه و پیشنهاد روشهای انبارداری و اصلاحی دیگر.

-     نظارت بر ورود و خروج لوازم و اجناس و کالاها و همچنین امضاء کلیه اسناد مربوطه

-     نظارت بر تمامی فعالیتها و اجرای کامل مقررات مالی و انبار داری در انبارهای تحت سرپرستی و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت نظارت 

 -    هماهنگی با واحد کارپردازی، حسابداری و معاونت بهداشتی

-     همکاری با بازرسان اعزامی حوزه معاونت پشتیبانی دانشگاه.

-     اعلام گزارش فوری در مورد هر نوع فعالیت و سرقت احتمالی به رئیس مرکز بهداشت.

    

  شرح وظایف  اپراتور رایانه

 -     ثبت کالاهای تحویلی و دریافتی در رایانه .

 -     اعلام موجودی به مسئولین مربوطه .

 -     صدور ر حواله انبار و قبض انبار و مرجوعی .

شرح وظایف  انباردار:

          -      رسیدگی بر موجودی انبار و صورت برداری از کالاهای موجود در انبار در فواصل معین و با نظر مسئولان مافوق.

         -      اقدام به حفظ و حراست اجناس تحویلی به انبار و جلوگیری از حیف و میل و خسارات به آنها.

         -     مطلع ساختن مسئول در مورد اتمام اجناس از هر نوع به منظور تدارک و تحویل آن ها به انبار.

        -      درخواست خرید کا لابرنامه ریزی و مراقبت جهت حفظ مقدار موجودی هر یک از اقلام کالاهای مورد نیاز سازمان در حد مطلوب خود.

          -      همکاری و مساعدت در خرید و تامین و تهیه کالاها و کنترل و دریافت کالاهای خریداری شده.

          -     نگهداری کالا در انبار به نحو صحیح و تسریع در امر تحویل با رعایت مقررات

          -     مشاهده عینی کالا (بر اساس تحویل کالا نه فاکتور ارائه شده)

             - ارائه گزارشات لازم به مقامات ذیربط و سایر موارد مرتبط.

          -     درخواست خرید اولیه کالاها به واحد امور مالی ،در صورت عدم موجودی

         -     مراقبت و نگهداری کالاها از عواملی مانند سرقت ،صدمه،ضایعه و حادثه ،از طریق طبقه بندی ،قفسه بندی چیدن و جای دادن صحیح آنها

 
 
 

معرفی واحد

اصولا محل تجمع و ذخیره سازی اقلامی است که موجودی های درون آن برای تقاضاهای آتی مصرف می گردند.انبار مرکز بهداشت بطور کلی کالاهای مصرفی و اموالی مورد نیاز واحد های اداری و بخشهای درمانی را طبق روال و مقررات اداری از طریق ابلاغ درخواست خرید به امور مالی تامین می نماید.

 

انبار مرکز بهداشت بطور کلی کالاهای زیر را جهت واحدهای اداری و مراکز بهداشتی درمانی طبق روال و مقررات تهیه می کند.

الف) اقلام مصرفی: شامل فرمها، نوشت افزار، بخشی از تجهیزات پزشکی مصرفی، لوازم تاسیساتی، مواد شوینده و سایر لوازم مصرفی کلیه مراکز تحت پوشش است.

ب) اقلام اموالی و پلاک دار: این اقلام شامل موارد زیر است:

1- اقلام و دستگاههای پزشکی و درمانی اموالی.

2- اقلام و دستگاههای اموالی اداری.

*** مواردی که لازم است در زمان درخواست اقلام از انبار به آنها توجه گردد:

1 -    درخواست های خود را به امضای مسئولین مراکز و رئیس مرکز بهداشت برسانید.

2- درخواست های امضا شده را تحویل انبار دهید تا در صورت وجود کالاها، حواله مربوطه صادر و در غیر اینصورت پس از امضاء مسئول امور مالی درخواست خرید تایپی انبار طبق درخواست اولیه (درخواست دستی) صادر گردد.

3- در صورت وجود جنس در انبار و صدور حواله پس از به امضا رساندن حواله ها کالاهای خود را تحویل بگیرید.

4- در صورت صدور درخواست خرید، ضمن ابلاغ درخواست خرید به رئیس مرکز بهداشت توسط انبار، پیگیر خرید آن از طریق واحد کارپردازی و امور مالی باشید.

5- درخواستهای اموالی و مصرفی ( دارویی، پزشکی، نقلیه ) خودرا بدلیل ثبت و بایگانی مجزا در انبار، در درخواست های متفاوت بنویسید.

6- تاحد امکان از درخواست های متعدد و پراکنده خودداری نموده و ضمن جمع آوری و ابلاغ درخواست ها بطور کلی از حجم کاری خود و انبار بکاهید.

7- نا گفته نماند درخواست های خرید اولیه واحد های تابعه به محض ورود به انبار به امور مالی ابلاغ می شوند و دیگر آنکه اقلام خریداری شده جهت یک واحد به واحد دیگری تحویل نمی گردد.

8- بدلیل محدود بودن فضای فیزیکی انبار از درخواست خرید اقلام بیش تر از نیاز متعارف خودداری فرمایید.

 
 
تاریخ به روز رسانی:
1401/04/15
تعداد بازدید:
1955
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal